det handler om noget så gement som kroner og ører…

…god markedsføring skal i sidste ende kunne betale sig
Uanset, om du leverer varer af en unikt høj kvalitet, er ekstremt hurtig til at levere, eller om du kan levere billigere end nogen anden – så eksisterer din forretning ikke på sigt, hvis ikke du tjener mere, end du bruger.

Dét faktum har vi stor respekt for – og som direkte konsekvens deraf leder vi konstant efter optimeringsmuligheder på vegne af vore kunder.

MANNA er kendt for ikke bare at bruge budgettet – men i mange tilfælde også at skabe budgettet. Merlin troede f.eks., at man skulle bruge 25.000,- på et postkortmodul til webbutikken – i stedet betalte de 200.000,- for et leverandørbetalt postkort-reklamesystem, som så indbragte dem 1.3 mio…

En festival-arrangør ville bestille poletter til 150.000,-, men endte med at få en check på 250.000,- fra en annoncør, der kunne bruge bagsiderne.

En brancheorganisation endte med at få et extranet betalt af leverandører, der gerne ville i kontakt med organisationens medlemmer.

LEGO er kendt af alle – og produkterne elsket af mange – desværre var der færre, der elskede brandet… Vores kreative direktør hjalp dem med at udtænke en strategi, hvor de positive følelser for produkterne i dag bliver sparet op i brand-banken.

I det hele taget mener vi, at al kommunikation skal tage afsæt fra en formuleret strategi – det sikrer en mere optimal udnyttelse af budgettet og maksimal effekt af tiltagenes indbyrdes synergi.
MANNA ApS
Jesper Friis
Spinderigade 11E
7100Vejle
Tlf: 22775355